.

Berest, Belevad & Äckligt ung
-
Hassanisten

torsdag 22 juli 2010

Hassan

har tappat livsgnistan. Jobbar och jobbar , jag har inget liv.
Mitt jobb är dock helt underbart många gånger, sköna människor och fantastiska historier !
Men jag vill umgås med mina vänner !

Ska bli ändring på de snart ! 2 veckors mycket jobb, 1 vecka med lite jobb, SEN BARCA !!!

KOMMER BLI HELT FANTASTISKT !


*KungHassan
*Luffarn
*Ransta

Kärt barn har många namn .
Och dom har kommit upp dom senaste typ 2 veckorna också .


Måste betala fucking räkningar också . Jag vill inte !


Väntar fortfarande på min jävla telefon också , hur seg kan man vara egentligen ?

Nej, nu är jag hungrig, kanske ska ta en emorunk i duschen också innan man går till jobbet, jobbar dock ute idag, de är najs :)

Mitt hjärta skriker.

/ Stek a la Stek ! H !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar