.

Berest, Belevad & Äckligt ung
-
Hassanisten

söndag 27 juni 2010

midsommar.

Blev pretty wild. Började hos mig, vi blev typ 9-10 pers.
Kröka på lite, gick ut o grilla o utgång på pluto .. Brände lite fööör mycket pengar men dagen blev fan grymt bra iallafall .. Så jävla kul !

Skapligt tankad också ! Haha

Marcus Ranta bidrog fan ordentligt till att midommarafton 2010 blir en dag att komma ihåg (Med undantag för några luckor på kvällen) genom att bli kalasfull och sitter o gråter kl kvart i 8 , lite oklart varför . Men ROLIGT va de ! Haha, de gjorde min dag ! Precis som alla ni andra som också deltog !

Nya telefonen kommer förhoppningsvis imorn !

Kaptenen ! Jag hoppas du kommer få de underbart i Sydkorea , de unnar jag dig ! Dock kommer jag sakna dig ! Du är fantastisk min kära vän !

Ska chilla lite med Disco imorn tror jag , alltid lika trevligt !

Peace ! / Hassanisten .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar