.

Berest, Belevad & Äckligt ung
-
Hassanisten

onsdag 9 juni 2010

klump.

Döden skrämmer mig. Döden, den ligger så jävla nära till hands och slår ofta till när du anar de som minst. De är jobbigt.

Idag är jag ledsen för att jag missade begravningen . Tänker på dig Tom ! Bror min var där , han sa att de va jobbigt .. Förstår de .



Har inte bloggat på ett tag. Jag har hunnit tagit studenten ! De var en underbar dag !! TACK TILL ALLA SOM DELTOG OCH GJORDE DAGEN TILL EN AV DOM BÄTTRE UNDER MINA 19 ÅR ! <3 Kärlek till er.



Torbjörn "Tobbe" Snäll ! Du levde verkligen upp till ditt efternamn. Du var en av de snällaste personerna jag någonsin träffat och det var en ära att lära känna dig och jobba med dig. Vi tog en gravöl och skålade för dig idag. Vila i frid !


Jag fick ett fantastiskt tal av min farmor på studendagen där hon hon avslutade med att ge mig 3 råd nu när jag går vidare i livet . 3 väldigt sanna och smarta råd som för många människor är ganska självklara men för andra inte .
1. Lyssna. Vi har 2 öron och bara en mun vilket bör betyda att vi ska lyssna dubbelt så mycket som vi pratar.
2. Ge av din tid. Det är det dyrbaraste vi kan ge till en annan människa och då får man några riktiga vänner och inte bara många bekanta.
3. Våga gå din egen väg. Vi ställs ibland inför svåra val i livet, men vågar man följa sitt hjärta och sina känslor så behöver man inte ångra något i efterhand.

Farmor, du är bäst av alla ! Finner inga ord för att beskriva dig . Utan dig hade jag inte ens varit hälften av den människan jag är idag.


- Ser fram emot en trevlig dag imorn med förhoppningsvis lite mera glädje och mindre död ! / Manboy .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar