.

Berest, Belevad & Äckligt ung
-
Hassanisten

tisdag 25 maj 2010

religion.

Fucking jävla plugg . Har pluggat 2 dagar i rad nu ... Aldrig gjort det förut . =) Men snart är det slut ! 4 skoldagar & 2 prov kvar, typ någonsin ! Galet ! Dock inte bara skönt att sluta skolan, lite creepy å .. Men behöver jobba . Eller nej. De är inte jobba jag behöver, de är pengarna man får av de som jag behöver ! Seriöst, jag behöver dom verkligen. Sjukt fattig ..
Men alla är ju bra på någonting sägs det väl ? Jag har hittat min sak ! SPENDERA PENGAR ! Jag är kung på det . Tyvärr..

Slår man yxan i båten får man ro fort som fan.

Men iallafall.

Ska gå eller cykla till skolan en dag nästa vecka ;)

Jag BER om en bra studentdag och ett värdigt avslut på dessa 12 dagar. Synd vore annars.




Cry me a fucking river.


scrubb

Peace out ! Hassanisten - Berest, Blevead & Äckligt ung

2 kommentarer: