.

Berest, Belevad & Äckligt ung
-
Hassanisten

måndag 17 maj 2010

Måndag för ovanlighetens skull...

Jag gillar inte döden. Den skrämmer mig. Ibland är jag t.o.m. rädd för den.
Tänk så lätt det är och så nära den ligger till hands.


Tom Alfredsen , mina tankar går till dig idag . Ovissheten är bortblåst och ersattes istället av klumpar i magen .

Tom, vi älskar dig och finns alltid här för dig !

Vila i frid , Max Alfredsen .



Nu till vardag och gladare miner.

You can call me manboy
I don't care
I'll show you how to love

True fucking story !
Jag har i princip aldrig pluggat under mina 12 år i skolan och så nu , med 11 dagar kvar till betygen ska vara satta i mitt sista skolår har jag plötsligt massor att göra .. Det bådar inte gott det här .

Bara jag som är sjukt taggad på kryssningen igen, typ veckan efter vi slutat ? http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/riga/PartyBoat.htm
Kika den lixom .. Som en liten kick-off till arbetslivet och avsked från skolgången !?

Kan fan inte släppa Uppsala asså . Haha fyfan .. Haha majoriteten fick värsta snefyllorna .. Disco blev helt bäng, aldrig sett han så packat förut vafan . Haha ! Max , lika bäng han, inte för att de är ovanligt men .. Jag själv, helt bäng å =) Så jävla najs !

Har möjligen Kaptenen fått skrivkramp eller vad är de frågan om ? Cap?Cap?Cap? Dags o blogga lite kanske eller va säger du ?

Jag försöker vara stor & stark

* Kärlek och respekt !
* Lev livet , gör det ordentligt men smart ! LEV SOM HASSAN !?
* Knega ihop pengar och hora till en början , de ger dig mycket fördelar .
* Hassanism är en bra religion har jag hört .
* Ta dig tid till dina vänner, det är guld värt !
* Ingen kan chilla som Disco ! Du är min kung !
Vad sa du att du va ?
Vad sa du att du hade ?


Peace out ! / Hassanisten - Berest, Blevead & Äckligt ung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar