.

Berest, Belevad & Äckligt ung
-
Hassanisten

söndag 30 maj 2010

Don´t let'em say you ain´t beautiful.

Söndag, och utvilad. Förbannat skönt !

Betnér i fredags var jävligt bra , skön snubbe =) och trevligt sällskap för den delen ! Tråkigt bara att efter så bangade vissa människor .. Bara stommen som står kvar och alltid finns till hands och ställer upp . Disco och Kaptenen ! Tummen upp på er !
Dock va de ganska skönt o komma hem i tid o sova ut , de behövdes ;)

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.

Igår så kan man väl säga att jag hade typ 5 minuter för mig själv på hela dagen, vaknade runt 11, beställde en kebabsallad till frukost, åkte till Kolbäck o spelade fotboll, stressade hem tog en banan på vägen till jobbet o kom hem strax efter 3 igen . Skön dag ..
De va min sista arbetsdag som studerande, och mycket hade jag att göra. Jääääävlar va folk de va ;D Kul då ju =)

New York.

Idag har jag inte heller hunnit göra så mycket , chillat lite och nu väntar jag bara på att farsan ska komma hem så ska jag skjutsa ut han till Ransta och jag ska hem till Mr Marcus och grilla lite med klassen o så .

Intelligens är att finna i kaos.

Nästa vecka kommer bli jobbig. På ett bra sätt.

King for a day, fool for a lifetime.
Eller ?
Tvärtom för Hassan dock.



* Alla brudar är horor, förutom din egen mamma. Grundregel.

Har inte mer tid just nu. Återkommer vid tillfälle.


Peace out ! Hassanisten - Berest, Blevead & Äckligt ung

"Att stå för sitt hjärtas röst
också när denna röst inte ligger i
samklang med resten av världen är verkligt mod."

1 kommentar: