.

Berest, Belevad & Äckligt ung
-
Hassanisten

söndag 2 maj 2010

Bloody sunday.

Kan ju börja med matchen idag. JAG LEDER INTERNA SKYTTELIGAN ! Årets första mål kom från MIN fot ! KungHassan ! Right ?

Jaja,
Mattias "Jihad" Krook, så jävla dum i huvudet ..
Tar de från början, valborg. Jag o Berra gled ut till ransta mitt på dan typ, lirade lite poker, spelade skjortan av allihoppa, KATCHING ! Sen drog vi till Macke o grillade, världens sämsta grillmaestro för övrigt. finnjävel...

Efter maten och några för många groggar / öl för vissa va de tydligen dags för fyrverkerier...Började lite sakta med en i taget o o lite lugnt , men sen kommer Krookjäveln på att man kankse ska tända eld på en hel skolåda med raketer .. Jävligt bra. Raketerna flög överallt o folket såg döden i vitögat och flydde för sina liv .. Thank you lord for giving me a second chance !
IDIOT !

Åkte sen hem för skulle jobba .. tack för de, hade nog legat i graven annars.

haha, träffa 2 sköna snubbar på vägen hem från jobbet i lördags.. Vi började snacka om Jesus.. Om Jesus skulle komma tillbaka .. Kom fram till att han förmodligen inte vill de .. Tänk va många äckliga nunnor han får ..

T-shirts beställda till studenten =)

Timoteij
Manboy

Haha, "Ransta-Peter". Ransta-Peter är helt galen fan .
Åka vråltrimmad moppe (45km/h) till Västerås 3,5 timmar UTAN LYSE ! HAHAHA
Hassan har gått en tuff uppväxt till mötes. -.-
#Seriöst, vad gör man i Ransta egentligen ?"


Barcelona - Säljer ni Bojan säljer ni mig.. Killen är GUD, om 3 år står han på tronen som världens bästa fotbollsspelare .. De ger mig tårar i ögonen av bara ryktena .. Bort med Zlatko isf .. ;(

Betner bokat o klart, 28 maj =) Front row !

* No white flag until 04.00
* Ju längre du sover, ju kortare blir livet.
* Varje utgång är en ingång till något annat.
* Make money, spend money. Discover the world.
* Kung på natten, kung på dagen.

Orkar inte
Peace out ! Hassanisten - Berest, Blevead & Äckligt ung

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar