.

Berest, Belevad & Äckligt ung
-
Hassanisten

lördag 3 april 2010

Wasted ?

4 veckor .. Gått galet jävla snabbt, alldeles för fort . Kul o vara där, trivs där fan . Kommer ju fortfarande jobba där ibland men, inte samma sak . Sista praktikperioden va de också, stundentem om 2 månader, nära fan . Blandade känslor , Trygghet o gemenskap vs utmaningar och/men (?) osäkerhet . 


Jaja life goes on, med ett stundande påsklov. Ska iof ner en sväng på Frallan imorn också men .. Bara för att käka o chilla lite, kanske hjälpa till lite. Annars blir de nog inte mkt mer gjort imorn .
Sen söndag går jag in mot en långvarig dimma. Personalfest ! Fördrink på Cirran för att sen inta Bellevue för diverse sporter där jag framförallt ska KROSSA Morgan i innebandyn . Sen reservat på Bishop med ölprovning o grejer sen avslutning på Pluto .

Personalfesten följs upp av kryssning på måndagen, vinglar i land i Tallinn på tisdagförmiddag, kryper på båten igen fram mot kvällen och fortsätter .. Hemma i Västerås onsdageftermiddag, still wasted i guess ? 
3-4 dagar på raken, kommer bli jobbigt fan .. Sliten bara jag tänker på de . Österrike senast, då blev de 7 dagar i rad ;) . 1 år sen nu .. Dom åker på söndag .. Ångrar som fan att jag inte ska med dit !!!!! FAN ! 

Dr "Laban" igår , på turkslisk. Doktorn är ju alltid doktorn lixom, men , MEN (!) varför spelade sjöng du inte "Alla vi" Bästa låten som någonsin har kommit från din mun . Mer eller mindre skandal .. Försökte iaf få dig att sjunga den så mkt jag kunde, fick med oss nästan alla i publiken å , de va fan nära som fan att vi fick med Doktorn också .. Men icke.

Annars då ? Ja , bra vecka för övrigt, nya snabba skor (!) Mycket korv, matkorv o inge gaykorv .. Och mycket annat roligt denna vecka också . Kaptenen är en man att lita på ! Till skillnad från alla andra bangare .. 

The Outfield - Your love
Mange Schmidt - Wingman
Tunga låtar .

"Berest, Belevad & Äckligt ung !" - Hassanisten
"Pondus, Cashflow & Facet" - Hassanisten

Det är ju ändå en sån sak som man måste göra innan man dör , iallafall jag . Så varför inte nu ? Så har jag de gjort lixom .. Får väl se om degen räcker till . 

Börjar slava nästa helg igen också, behöver cashen . 

Jag har underskattat svensk musik tidigare .. T.ex. Petter, Timbuktu m.fl.. 

Kanske svänger förbi tuskslisk imorn också för övrigt , Timbuk är ju där .


-Fet sommar de kommer bli .. Lovar !

-Fan va tiden går fort, 4 april nu .. Mindre än en graviditetsperiod till julafton .. Galet . 

-Kanske stannar där för den här veckan o går o sover ? För nu kommer jag inte på nå mer o skriva . 

GONATT !

/ H


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar