.

Berest, Belevad & Äckligt ung
-
Hassanisten

söndag 11 april 2010

Underbart !

Denna vecka har banne mig varit den bästa på länge .. p-fest, kryssning och denna dag.

Jag , Garpen & Dennis chillade ner på stan runt en kl 18.00 för att chilla lite, började med en kaffe på café stugan men blev sugna på öl så drog till pitchers istället . Tog ett par bärs & en pitchersburgare. Lirade lite minigolf där inne och kastade lite pill.
Dennis är nog för övrigt en av dom mest talanglösa pilkastare och minigolfspelare världen någonsin har skådat .. Haha men kul va de ;)
Följde med Garpen en bit hem sen, vände vid coop o jag o Dennis chillade vidare hemåt.
Grymt chill kväll. Flera såna söndagar tack !


Sjukt najs jävla dag, lever också lite på gårdagkvällens glädje också efter Barcas kross av hororna från Madrid ;) Lider dock lite med Guti och Raul som är 2 av dom typ 4 fotbollsspelarna jag respekterar i Madrid. Pojkarna gjorde förmodligen sina sista Clasicón och förlorade sitt fjärde raka, och dessutom som inhoppare, Hur kan Guti som är en av reals bästa spelare för övrigt sitta där ?Kunde dock tyvärr inte se matchen live igår .. Jobbade =) Ganska skönt o tjäna lite pengar igen =) Men såg matchen idag , kunde se den mer avslappnat då när man visste resultatet !

Jag glädjer mig för övrigt väldigt mycket åt Dennis och gratulerar han till jobbet =) Sjukt najs. Gissar på att de kommer bli ganska mycket korv fram över ;) Nej men jävligt najs, Cash is king ?
Max också lite jobb, bra de å ! =) Verkar som om bitarna börjar falla på plats för flera av oss :) Pengar = Ett steg närmare resan i vinter :) Jävlar va roligt de ska bli ! Bali ? Svennesemester i Thailand ? We´ll se .

Min älskade vän "Rallypolo" är förövrigt hos doktorn, de ser mörkt ut men jag hoppas att du överlever . =/





Tack Dennis Johansson, Max Berglund, KaptenPettersson, Mattias Krook och Mathias Garpenklev för att ni gjorde mitt sista lov till ett utav de bästa ! =)



/
Hassanisten
-
"Berest, Belevad & Äckligt Ung"


3 kommentarer: